فروش پشم سنگ آسام

فروش انواع پشم سنگ حرارتی و صوتی

فروش پشم سنگ آسام

فروش انواع پشم سنگ حرارتی و صوتی

نانو عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی (سه کاره)+قیمت

 تحمل درجه حرارت نانو عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی (سه کاره) نانو چقدر است؟ برای جلوگیری از تبادل انرژی گرمایی با محیط در بدنه کوره ها  می توانیم از عایق حرارتی نانو کالیمورا استفاده کنیم؟ آیا با عایق رطوبتی و حرارتی نانو امکان عایق حرارتی تانکر قیر وجود دارد؟  تحمل درجه حرارت نانو عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی (سه کاره) نانو چقدر است؟ برای جلوگیری از تبادل انرژی گرمایی با محیط در بدنه کوره ها  می توانیم از عایق حرارتی نانو کالیمورا استفاده کنیم؟ آیا با عایق رطوبتی و حرارتی نانو امکان عایق حرارتی تانکر قیر وجود دارد؟ 



تحمل درجه حرارت نانو عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی (سه کاره) نانو چقدر است؟ برای جلوگیری از تبادل انرژی گرمایی با محیط در بدنه کوره ها، می توانیم از عایق حرارتی نانو کالیمورا استفاده کنیم؟ آیا با عایق رطوبتی و حرارتی نانو امکان عایق حرارتی تانکر قیر وجود دارد؟


در پاسخ به این دو سوال متذکر می شود که دمای کوره بسیار بالاست و نانو عایق حرارتی کالیمورا فعلا صرفا و فقط جهت عایقکاری ساختمان و تاسیسات است که بیشترین تحمل دما محیط از منفی ۶۰ الی مثبت ۶۰ است. 


ظاهرا کارخانه در صدد افزایش کاربرد این محصول به سایر کاربرد ها نیز هست. البته هرچند کارخانه خود اعلام می کند در حال حاضر سیاستش فقط برای ساختمان است ولی مجریان و فروشندگان این محصول در سایر صنایع تست هایی را انجام داده اند که خوشبختانه تست ها مفید بوده و جواب داده است.


به عنوان مثال عایق کاری تانکر قیر جهت حمل قیر از مبدا تا مقصد بدون کوچکترین کاهش دما از ثمرات این تست است.


هر چند تحمل حرارت عایق حرارتی نانو تا 1050 درجه سانتی گراد است و در آنالیز های آزمایشگاهی مقاومت مواد عایق حرارتی نانو بالاست ولی مدت زمان هم مهم است چون زمانی که کوره تجمع حرارتی دارد و حرارت نمی تواند انتقال بیابد دما افزایش پیدا می کند و خود بخود بالا میرود و دمای کوره تجمعش بیش از چند هزار درجه می رسد.


از طرفی در دمای مستقیم بالا ایجاد بو می نماید. لذا فعلا بکارگیری عایق حرارتی نانویی در کوره توصیه نمی شود که به امید خدا کارخانه برای این مهم نیز راه حلی ارائه خواهد داد.


تست تحمل حرارتی 1000 درجه ای عایق سه کاره حرارتی،رطوبتی و صوتی نانو:

جالب است که یکی از همکاران تحمل حرارتی عایق نانو را در حلب نازک تست کرده و به ضخامت عایق یک سانتیمتر عایق کاری نموده و در زیر آن فندک پرامسی قرار داده و براحتی دست خود را روی عایق میگذارند در حالی که دما بالای هزار درجه است.


عایق حرارتی نانو تانکر قیر

عایق کاری تانکر قیر با عایق رطوبتی و حرارتی نانو

مگر کوره مثل تانکر قیر عمل نمی کنه که برای عایق کاری آن می توانیم از عایق سه کاره نانویی حرارتی، رطوبتی و صوتی استفاده کنیم ولی برای کوره نمی توانیم؟


در تانکر های قیر و ساختمان دما بین منفی ۶۰ درجه تا نهایت ۲۵۰ درجه است و در تانکر قیر هدف صرفا جلوگیری از سرد شدن قیر است و افزایش دما داده نمی شود تا تجمع حرارتی صورت گیرد لذا در تانکر قیر مشکلی پیش نمی آید.


ولی در کوره همانطور که گفته شد زمانی که کوره تجمع حرارتی دارد حرارت نمی تواند انتقال بیابد و دما افزایش پیدا می کند و دما خود بخود بالا می رود و دمای کوره تجمعش به بیش از چند هزار درجه می رسد در حالی دمای قیر به بیش از 250 درجه نمی رسد.


عایقکاری با نانو عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی کالیمورا


 تانکر حمل قیر فوق قبل از اجرای نانو عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی کالیمورا زمانی که قیر را بارگیری می کردند بعد از چند ساعت قیر مایع در داخل تانک جامد می شد و برای تخلیه قیر کلی هزینه می شد تا اینکه دوباره قیر داغ شود و راننده و ماشین کلا بیکار می ماند.


اما با عایق نانو سه کاره کالیمورا دیگر به هیچ عنوان قیر جامد نمی شود و در مدت یک ساعت کل قیر تانکر خالی می شود. 

این یعنی تحولی بزرگ در صرفه جویی مصرف انرژی در کشور جالبه بدونید ضخامت این لایه 1.3 سانتیمتر است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.