فروش پشم سنگ آسام

فروش انواع پشم سنگ حرارتی و صوتی

فروش پشم سنگ آسام

فروش انواع پشم سنگ حرارتی و صوتی

عایق رطوبتی حرارتی نانو klr با(پوشش لایه نازک یک سانتیمتری)

 شخصی یک واحد مسکونی ۱۲۰ متری را که در طبقه اول و بالای پیلوت قرار دارد می  خواهد با عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی نانو کالیمورا (سه کاره) ، عایق حرارتی کند .تا سرمای زمستان به داخل منزل منتقل نشود آیا با عایق رطوبتی نانوی ملاتی  کالیمورا امکان عایق حرارتی ساختمان وجود دارد؟ یا باید از عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی نانو کالیمورا (سه کاره) استفاده شود. شخصی یک واحد مسکونی ۱۲۰ متری را که در طبقه اول و بالای پیلوت قرار دارد می  خواهد با عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی نانو کالیمورا (سه کاره) ، عایق حرارتی کند .تا سرمای زمستان به داخل منزل منتقل نشود آیا با عایق رطوبتی نانوی ملاتی  کالیمورا امکان عایق حرارتی ساختمان وجود دارد؟ یا باید از عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی نانو کالیمورا (سه کاره) استفاده شود.



سوال: شخصی یک واحد مسکونی ۱۲۰ متری را که در طبقه اول و بالای پیلوت قرار دارد می  خواهد با عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی نانو کالیمورا (سه کاره) ، عایق حرارتی کند .تا سرمای زمستان به داخل منزل منتقل نشود آیا با نانوی رطوبتی ملاتی  کالیمورا امکان عایق حرارتی ساختمان وجود دارد؟ یا باید از عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی نانو کالیمورا (سه کاره) استفاده شود.


لطفا راهنمایی کنید و نحوه عایق بندی را توضیح دهید.


پاسخ سوال:

می دانید عایق های حرارتی در انواع مختلف تولید و به بازار عرضه می شود که این عایق ها هر کدام مزایا و معایبی دارد از جمله عایق های که برای ساختمان خیلی مناسب است و می تواند -60 درجه و مثبت 60 درجه را پوشش دهد عایق نانویی حرارتی، صوتی و رطوبتی  کالیمورا است که ذیلا نحوه عایقکاری با این عایق را توضیج می دهیم.

خاطر نشان می شود که نانوی ملاتی کالیمورا هم یکی از تاثیر گزار ترین عایق های حرارتی است که در نباحث دیگر نیز به آن خواهیم پرداخت.


آموزش عایق کاری حرارتی با عایق نانویی حرارتی، صوتی و رطوبتی  کالیمورا:

1 - ابتدا کف با پوکه معدنی شیب بندی می شود و حتما کوبیده شود تا نشست و شکست نداشته باشد سپس با ملات معمولی نازک روی پوکه و سطح کشیده شود و زیر سازی انجام می شود تا کف شیب بندی و صاف گردد. 

2 - عایق نانویی سه کاره حرارتی، صوتی و رطوبتی را به ضخامت یک سانت در سه مرحله به شرح زیر کشیده می شود.

(مرحله اول حدود سه میلی متر بر کف کشیده می شود و بعد از خشک شدن مجددا در مرحله دوم همانند مرحله اول سه میلی متر بر سطح کشیده می شود و بعد از خشک شدن در مرحله آخر نیز سه چهار میلیمتر بقیه را  در سطح می کشیم تا ضحامت آن به یک سانت متر برسد.)

نکته 1 - این نوع عایق بندی با عایق نانویی سه کاره حدود 80% مشکل حرارتی و صوتی را حل می کند .

نکته 2 - عایق نانویی سه کاره حرارتی، صوتی و رطوبتی  100% مانع نفوذ نم و رطوبتی ناشی نشتی لوله های آب به سقف پیلوت می شود.

نکته مهم: چنانچه صدای محیط خیلی زیاد باشد بایستی یک سانتی متر دیگر به شرحی که آمد مجدا عایق نانویی صوتی و حرارتی و رطوبتی کالیمورا در روی آن کشیده می شود.

 3 - سپس داخل ملات محصول نانو ملاتی را اضافه کرده و فیله کشی را اجرا می کنیم و بعد از آن با ملاتی در آن محصول نانویی ملاتی اضافه کردیم سرامیک یا سنگ کاری یا موزاییک کاری انجام می شود.

4 - در آخرین مرحله با محصول نانو بندکشی اقدام به بندکشی بندها می می گرددو  یک کار بسیار با دوام و عالی می شود.


 


سوال:


نحوه عایق بندی دیوار با محصول نانویی سه کاره حرارتی و صوتی و رطوبتی و کاشی کار دیوار به چه صورت است.

پاسخ سوال: 


الف: عایق کاری دیوار حمام  یا سرویس بهداشتی عایق حرارتی ،صوتی و رطوبتی:

1 - اگر بخواهیم دیوار حمام  یا سرویس بهداشتی را با عایق حرارتی یا صوتی یا رطوبتی کاشی کاری یا سنگ کاری کنیم عایق نانویی سه کاره حرارتی، صوتی و رطوبتی به شرحی که در سوال قبلی توضیح داده شد در دیوار ساختمان کشیده می شود.

2 - سپس روی عایق  مذکور رابیتس کشیده داده و پوشش داده می شود تا چسبندگی ملات به کاشی و سنگ به خوبی ایجاد شود.

3 - بعدا با ملات و دوغ آبی که ماده نانوی ملاتی به آن اضافه شده کاشی کاری و سنگ کاری و موزائیک کاری اجرا می شود. با این عمل عایق کامل رطوبتی صورت می گیرد و کاشی شما از سطح دیوار کنده نمی شود.

۴ ـ  سپس در این مرحله با نانو بندکشی دوغاب دهی می شود.

۵ ـ آخرکار با عایق نانو بند کشی، بندکشی درز ها صورت می گیرد.


ب : عایق کاری حرارتی دیوار با عایق حرارتی ،صوتی و رطوبتی:

اگر فقط برای دیواره های ساختمان بخواهید به عنوان عایق حرارتی استفاده کنید تا مانع هدر رفت انرژی و مانع نفوذ گرما و سرما به داخل ساختمان شوید یا از انتقال حرارت داخل ساختمان به بیرون جلوگیری کنید باید به شرح زیر عمل شود.

1 -اگر ساختمان قبلا گچ کاری شده باشد می توان از روی گچ کاری،  عایق حرارتی ،صوتی و رطوبتی را استفاده کرد.

2 - اگر گچ کاری نشده باشد مستقیم می توان بر روی دیوار عایق حرارتی ،صوتی و رطوبتی را کشید و سپس سفیدکاری را انجام داد.

در این صورت دیوار هم عایق صوتی می شود و هم عایق حرارتی می شود و هم عایق رطوبتی خواهد شد.


 


سوال:


در ملات کاشی کاری و سنگ کاری از چند لیتر محصول نانویی باید استفاده شود.


 برای استفاده از محصول نانو ملاتی در ساختمان برای ملات کاشی کاری سنگ‌کاری و یا موزاییک‌کاری برای پشت بام و سرویس بهداشتی 

مصالح مورد نیاز

۱_۶۰ بیل ماسه شسته=۲۰۰کیلوگرم ماسه شسته=چهار فرغون ماسه شسته

۲_یک پاکت پودر سنگ ۲۵ کیلوگرمی

۳_یک و نیم‌پاکت سیمان سیاه(۷۵ کیلوگرم)

مصالح فوق را کاملا باهم ترکیب و سپس به اب مصرفی ۴ لیتر مواد نانو ملاتی اضافه می نمایید  نکته حتما به اب مصرفی اضافه شود و ملات را کاملا هم میزنید به طوری مواد نانو با تموم ملات اغشته شود و ملات حالتش همچون خمیر و ماست شود

نکته مهم حتما اگر در پشت بام یا کف سرویس ها استفاده می شود به همراه سنگ کاری یا موزاییک کاری و یا کاشی کاری استفاده شود زیرا ملات به تنهایی بر اثر لرزش ترک‌بر میدارد و به مشکل اب بندی خواهید خورد

ولی در دیوار های معرض بارش نیازی به پوشش سطح با سنگ و موزاییک و سرامیک و  .... نخواهد بود.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.